2019年2月14日 星期四

[生活] 與女生的調情英文,甜死女友不償命


















想要用英文與女友耍浪漫調情嗎?情人節的今天,喬根據 知名約會軟體Zoosk 資料彙整了 #調情 #耍浪漫 的英文單字,幫助各位同學不NG調情,不讓女友白眼!(#喜歡本帖歡迎分享)

【你們起了化學作用,#有點肉麻的言語調情】
☛ I wish i was your mirror, so that I could look at you every morning.
我希望我是你的鏡子。如此以來,我每天都可以看到妳。


☛ If I had a candy bar for every time I thought of you, I would be fat.
如果我每次想念妳時就吃糖果條,那我已經變很胖了。

☛ I wish I was your teddy bear.
我希望我是你的泰迪熊 (暗喻- 所以妳每天都可以抱著我)

☛ It’s said that nothing lasts forever. Will you be my nothing?
“沒有事情"可以永遠延續。妳願意當我的”沒有事情”嗎?

☛ I’m lucky because I have plans for today, for tomorrow, for the week, and for my whole life - to make you happy.
我很幸運,因為我今天、明天、這一週,以及人生中都有計畫:就是讓妳開心。

☛ I don’t think about very many things, and I don’t think for very long, but when I do think, it invariably tends to be about you.
我不太想很多事情,我也不太想很久的事情。但是每當我開始想,我總是會不自覺想妳。

☛ Hi, I’m Mr. Right. Someone said you were looking for me?
嗨,我是白馬王子。有人說妳在找我?

☛ It’s not my fault that I fell for you, you tripped me!
我因為妳著迷不是我的錯。是妳太美讓我太著迷了。

☛ God created the world in six days, rested on the seventh, but it took him thousands of years to produce someone as perfect as you.
神花了六天創造這世界,在第七天休息了。但祂卻花了千年之久創造像妳一樣完美的人。

☛ I guess your parents are bakers, because they made you such a cute pie!
我猜妳的父母是烘焙師,因為她們把妳打理的像是一個可愛的派。

☛ I’m trying my best to fall asleep, but I just can’t stop thinking about you.
我已經盡力睡覺了,但我就是無法停止想念妳。

☛ You looked so beautiful the last time I saw you, that I forgot what I was going to say.
妳那次看起來太美了,所以我甚至忘記我那時想要說什麼。

☛ Can I borrow a kiss? I promise to give it back.
我可以跟妳借一個吻嗎?我保證絕對會還。

☛ Hi, I’m just planning my future and I wanted to ask you: Are you free for the rest of your life?
嗨,我正在計劃我的未來,而剛剛想要問妳:妳人生剩下的時間有空嗎?

☛ The one thing I can’t resist in this life is your lips.
我人生中無法抗拒的一件事,就是妳的唇。

☛ Each time I see you, your smile gives me light.
每當我看到妳,妳的笑容給了我光明。

☛ You are constantly in my thoughts, and surely you have occupied a place in my heart.
妳總是在我腦海中,而不用懷疑的是妳已經佔據了我的心。

☛ How do you manage to look so stunning every day? When I look at you, I become speechless.
妳是每天如何看起來總是如此美麗的?我被妳美得說不出話來。

☛ I can’t get you out of my head.
妳已經無法從我腦海剝離了。

☛ Can’t wait until tomorrow, because you get more and more beautiful every day.
我真的等不及明天了。因為妳一天比一天漂亮。

☛ Come live in my heart. It’s rent free.
請住在我的心裡吧。不用租金的唷。

☛ You remind me of my next girlfriend.
妳長得很像我下一個女朋友。

☛ Do you like my shirt? It’s made out of boyfriend material.
妳喜歡我的T恤嗎?它是用男朋友材料做的唷。

☛ I’m not flirting. I’m just being extra friendly to someone who is extra attractive.
我並不是在調情,我只是對於一個更有吸引力的人更加友善罷了。

☛ Let’s flip a coin. Heads I’m yours. Tails you’re mine.
我們來玩甩硬幣。正面的話我就是妳的,反面的話妳就是我的。

☛ You can stop looking now. You’ve found me.
妳不用在找男友了。妳已經找到我了。

☛ By the way, I’m wearing the smile you gave me.
對了,我正穿著妳剛給我的笑容。

☛ Cuddling with you would be perfect right about now.
與妳擁抱入睡將會是現在最完美的事情。



沒有留言 :

張貼留言